Studentermedhjælper til HR

Profilbillede
dato

Ønsker du et relevant studiejob inden for HR i en afdeling med godt kollegaskab?
Så er du måske vores nye studentermedhjælper. Vi søger en studentermedhjælper med start snarest muligt til en tidsbegrænset ansættelse med udløb 20. december 2024.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Dine primære opgaver som studentermedhjælper vil blive at hjælpe med administrative opgaver i forbindelse med implementering af et nyt ledelseslag på RUC. Der kan være understøttende opgaver i forbindelse med projektledelsen af projektet, samt tilpasninger i vores systemer i forbindelse med implementeringen, dvs. revision af vejledninger og tasteopgaver i Promark (fraværssystem) samt i SLS (Statens lønsystem).

Herudover vil der være opgaver i forbindelse med sekretariatsbetjening af hovedsamarbejdsudvalget – herunder håndtering af bilag og referater og andre forefaldende opgaver i RUC HR.

Det er en forudsætning for stillingen, at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau, at du er serviceminded, og at du har lyst til og er motiveret for at sætte dig ind i forskellige systemer samt procedure og praksis på HR-området. Det er en fordel, hvis du er god til excel og PDF.

Om RUC HR
RUC HR er en afdeling i RUC Administration. Vi er i dag 20 medarbejdere og 1 studentermedhjælper, der beskæftiger sig med både drifts- og udviklingsopgaver. Vi er organiseret i tre teams; et organisationsteam der varetager en række tværgående udviklingsopgaver, trivsel og arbejdsmiljø, rådsbetjening og statistik; et HR-partnerteam, der er ansvarlig for den løbende sparring med og opfølgning på de faste partnermøder med universitetets ledere om driften og de juridiske rammer; og et sagsbehandlerteam, der arbejder med den daglige administrative løn- og personaledrift og som indgår i vores tætte partnersamarbejde med de enkelte afdelinger.

Udover et smil og hyggeligt samvær lægger vi vægt på høj kvalitet i opgaveløsningen og et positivt kollegialt miljø med plads til forskellighed, et godt samarbejdsklima og trivsel.

Mere information
For yderligere information om stillingen kontakt venligst specialkonsulent Sanne Westergaard på 61951218 eller egedal@ruc.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid aftales i forhold til den enkelte med op til 15 timer ugentligt. Ansættelsen sker som studentermedhjælper i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende for at være ansat som studentermedhjælper.

Vi er fleksible i forbindelse med dine eksamensperioder, men forventer, at du kan yde en ekstra indsats på andre tidspunkter.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 22. maj 2024
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.
Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

Roskilde Universitets fornemmeste opgave er eksperimenterende, nyskabende former for læring, forskning og problemløsning, som flytter samfundet fremad. Vi uddanner kompetente tværfaglige kandidater og skaber videnskabelige resultater af højeste kvalitet gennem åbenhed, involvering og videndeling.

Roskilde Universitet har ca. 6.500 studerende, 900 ansatte og 800 mio. kr. i årlig omsætning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044847

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet