BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Engageret og servicemindet administrativ sagsbehandler søges til behandling af ansøgninger om personlige hjælpemidler, er det dig?
Roskilde Kommune er Region Sjællands største kommune. Vi er en kommune i vækst med mange iøjnefaldende styrker inden for flere udviklingsområder. Organisationskulturen er kendetegnet ved stor inddragelse af medarbejdere, der både kan og vil tænke i helheder, tage ansvar og derved sikre den bedste service for borgeren. Vi er bare #Alle Tiders Arbejdsplads.
Hjælpemiddelafsnittet har veluddannede og meget engagerede medarbejdere, hvor høj faglighed og kvalitet i kerneopgaven er i fokus. Fysisk er vi placeret decentralt i vores eget hus med eget hjælpemiddeldepot på Gl. Darupvej 3A. Vi er 30 medarbejdere fordelt i tre teams: Sagsbehandlende terapeuter, depotpersonale og administrativt personale.
Den ledige stilling er i teamet med administrativt personale, der varetager sagsbehandling af personlige hjælpemidler, beregning af støtte til køb af bil, økonomi, personaleadministration mm.
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
- Sagsbehandling af personlige hjælpemidler efter serviceloven §§ 112 og 113 og sagsbehandling af handicapkørsel
- Skriftlig og telefonisk borgerkontakt
- Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere
- Derudover skal du være indstillet på, at indgå i de øvrige opgaver i teamet ad hoc
Vi ønsker os en kollega som:
- Er kontoruddannet inden for offentlig administration
- Erfaring som sagsbehandler og kendskab til Nexus er en fordel
- Brænder for at medvirke til kvalitet i borgerbetjeningen og den gode borgeroplevelse
- Er struktureret og kan arbejde selvstændigt
- Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde, bl.a. ved at have en positiv indstilling og være en holdspiller, der helt naturligt tilsidesætter egne opgaver for at hjælpe kollegaerne, når der er behov for det
- Befinder dig godt med mange bolde i luften og har lyst til administrativt arbejde kombineret med borgerkontakt
- Er velformuleret mundtligt og skriftligt
Vi kan tilbyde:
- Tre erfarne HK'er med flere års erfaring i et team, hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsædet – med fælles ansvar for opgaveløsningen
- En grundig oplæring i at arbejde med sagsbehandling af myndighedsopgaver, inklusiv beregning af støtte til køb af bil og økonomi opgaver
- En arbejdsplads der sætter borgeren i centrum
- Et spændende og meningsfyldt job med stor grad af ansvar og hvor der er opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø
- En uformel organisation med fokus på udvikling, som du kan være med til at præge
Løn og ansættelse:
Stillingen ønskes besat senest 1. juni 2024. Stillingen er på 32-37 timer ugentligt fordelt på 5 dage. Du bliver ansat efter gældende overenskomst og aflønnes efter kvalifikationer.
Hvis du har spørgsmål:
Du er meget velkommen til at kontakte en af de administrative sagsbehandlere mellem kl. 9-12 på tlf. 46315473 eller Leder Anna Kirstine Plesner Gejl på tlf. 29128109, træffes fortrinsvist efter kl 14.
Du kan læse mere om Hjælpemiddelafsnittet på Roskilde Kommunes hjemmeside.
Ved ansættelse indhentes straffeattest.
Ansøgningsfrist den 22. marts 2024 kl. 12, og samtaler forventes afholdt den 09. april 2024 og evt. 2. samtale runde den 11. april 2024
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=886e7596)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Roskilde Kommune - Hjælpemiddelafsnittet, Gl. Darupvej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011879