BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde med indkøbsdata, hvor du kan udvikle dine analytiske evner og Excel-færdigheder i en spændende studierelevant rolle? Så er du måske vores kommende studentermedhjælper hos Koncern Indkøb i Region Sjælland.
Vi søger en analytisk og datastærk studentermedhjælper med flair for databehandling i Microsoft Excel til Koncern Indkøb hos Region Sjælland.
Hvis du har sans for detaljen, lyst til at hjælpe med dataudtræk, rapportopbygninger og udvikling af nye processer, og besidder evnen til at samarbejde på tværs af teams, så kan dette være den perfekte mulighed for dig. Vi vægter også din vilje til at lære, og vi bidrager til, at du udvikler dig.
Om arbejdspladsen:
Koncern Indkøb hører under Koncern Økonomi og er ansvarlig for udbudsstrategi og indkøbspolititik i Region Sjælland. Fysisk holder vi til i lyse og moderne kontorlokaler i Roskilde – kun et stenkast fra stationen.
Koncern Indkøbs vigtigste opgave er at skabe størst mulig værdi for brugeren, borgeren og patienten gennem professionelle indkøb.
En af vores fornemmeste opgaver er at sikre en effektiv og ensartet indkøbsproces og systemunderstørrelse, og det er især her arbejdet med data er vigtigt.
Om jobbet:
Som studentermedhjælper kommer du til at blive en del af vores dygtige team ”Data & Stab”, og du kommer til at samarbejde tæt sammen med vores to strategiske analytikere. Teamet er primært ansvarligt for at beregne indkøbsbesparelser på alle vores nye aftaler, samt servicere og understøtte de øvrige teams med dataudtræk, rapporter, opbygning af templates og andre ad-hoc-opgaver. Herudover er det teamets fornemmeste opgave at bidrage til forretningsudviklingsprojekter.
Du vil både få faste opgaver og mere ad hoc-prægede opgaver. Du vil derudover opleve at blive udfordret – men naturligvis vil nye opgaver altid blive løst med sparring fra de to strategiske analytikere. Du vil blandet andet arbejde med at:
- Deltage i strategi- og forretningsudviklingsmøder for at bidrage med dataindsigter og analyser
- Optimere systemer og processer til den daglige drift for at effektivisere arbejdsgangen
- Opdatere og udvikle præsentationsmateriale til interne og eksterne formål
- Understøtte processer, der indeholder manuel dataregistrering
- Bidrage til validering af data for at sikre nøjagtighed og pålidelighed
- Udføre dataudtræk og levere standardrapporter
- Udføre simple dataanalyser og præsentere resultaterne
- Fremstille data visuelt i form af diagrammer, grafer og rapporter
Om dig:
Vi ser gerne at du er i gang med din bachelor eller er i starten af din kandidat. Du er studerende på fx en økonomisk eller matematisk uddannelse eller lignende. Vigtigst er, at du har en passion for at arbejde med data.
Derudover er nedenstående kendetegnene for dig:
- Skarp sans for detaljen og evnen til at arbejde med store datamængder
- Du har flair for tal og har en analytisk sans
- Godt kendskab til Microsoft Excel, herunder avancerede funktioner og formler (kendskab til Pivot-tabel er et must)
- Villig til at hjælpe med praktiske opgaver og bidrage til effektive arbejdsprocesser
- Stærke samarbejdsevner og evnen til at arbejde i et tværfagligt team
- Motiveret af at lære og udvikle dig inden for området
- Du har interesse for og evt. kendskab til data og udvikling af BI-løsninger
- Erfaring med VBA (Visual Basic for Applications), og/eller kendskab til Power Query og/eller Power BI er en fordel
Vi tilbyder:
- Spændende, udfordrende og studierelevant arbejde
- Erfaring i en central rolle, med udgangspunkt i dataunderstøttelse, -behandling og udvikling
- Et uformelt miljø med godt humør og holdånd i fokus
- Et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven
Lyder det som noget for dig?
Hvis du ønsker at blive en del af vores dynamiske team og bidrage til vores indkøbsprocesser med dine analytiske færdigheder, så send os din ansøgning og dit CV allerede i dag. Vi ser frem til at høre fra dig.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i løbet af uge 15 og 16.
Har du spørgsmål vedrørende stillingens indhold, er du mere end velkommen til at kontakte Business Controller Yusuf Pusat på ypu@regionsjaelland.dk eller +45 41 87 84 33.
Ansøgningsfrist: Søndag den 7. april 2024
Forventet opstart: Onsdag den 1. maj 2024 eller hurtigst muligt
Arbejdstid: 10-15 timer ugentligt (eller efter aftale)
Arbejdssted: Koncern Indkøb, Ny Østergade 7, 4. sal, 4000 Roskilde
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010639