Bliv en del af IKH-service som studentermedhjælper med alsidige administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Interesserer du dig for administration og kan du lide at planlægge og afvikle receptioner og andre arrangementer? Kan du lide en alsidig hverdag, hvor du i perioder arbejder fokuseret med større opgaver og i andre er en administrativ blæksprutte, der også kan lave en god kop kaffe til vores møder? Er du studerende på RUC, og har du ca. 15 timer om ugen til et studiejob, så er du måske vores nye studentermedhjælper på IKH. Ansættelse snarest muligt.

Du bliver en del af vores ”IKH-service”, som pt. består af 4 studentermedhjælpere, der hjælper os med stort og småt i hverdagen på IKH. Din faste base bliver i IKH’s institutsekretariat, som består af 16 medarbejdere, der understøtter instituttets ledelse, undervisere, forskere og aktiviteter. Du behøver ikke at kunne det hele i forvejen – vi skal nok sætte dig ind i systemer og det praktiske vi bruger til de forskellige opgaver. Det vigtigste er, at du er systematisk, omhyggelig og har lyst til hjælpe. Godt humør og gå-på-mod er absolut en fordel.

Arbejdsdagene er varierende med opgaver af forskellig karakter.

Arbejdsopgaverne kunne f.eks. være:

? Assistere med timetalsindberetninger til Uddannelses- og Forskningsministeriet

? Support ved planlægning og afvikling af receptioner, arrangementer og kurser

? Konkrete supportopgaver for administrationen og forskere

? Kommunikationsopgaver f.eks. på intranettet og sociale medier

? Journalisering og arkivering

? Mindre grafiske opgaver som f.eks. design af plakater eller navneskilte

? Oprydning og orden i instituttets lokaler og fællesarealer

? Kaffe/the-brygning og klargøring til forskellige møder og ved eksamensperioder

Du vil desuden sammen med dine kolleger i ”IKH-service” være ansvarlig for at udarbejde og dække en månedlig vagtplan. Særligt i eksamensperioderne er der tryk på, men ellers er vagtplanen forholdsvis fleksibel så du vil kunne følge din undervisning.

Mere information

Yderligere information om jobbet kan fås hos administrativ koordinator Søren Balsløv Fransén på balsloev@ruc.dk eller tlf. 4674 2501.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsen er tidsbegrænset og udløber efter 3 år. Den gennemsnittelige arbejdstid er maks 15 timer pr. uge. Du refererer til Sekretariatsleder Gyrd Foss.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Timelønnen er kr. 140,74.

Ansøgning

Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:

1. Motiveret ansøgning

2. CV

3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 06-10-2024.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115064

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet