Bliv partner hos JobTeam og brug din erfaring fra spedition og logistik til at opbygge et succesfuldt rekrutteringsbureau

dato

Tag videre på rejsen som selvstændig – Bliv partner hos JobTeam A/S og opnå succes, igennem din viden fra spedition, logistik og lager, i vikar- og rekrutteringsbranchen!

Har du erfaring som selvstændig og som fx speditør, logistikkoordinator eller lagerchef? Så er dette din mulighed for at fortsætte din karriere i en ny branche med solid støtte. Som partner hos JobTeam A/S arbejder du tæt sammen med den branche, du allerede kender – speditions- og logistikbranchen. Din faglige viden og brancheindsigt vil være nøglen til at opbygge dit eget succesfulde vikar- og rekrutteringsbureau.

Som partner hjælper du virksomheder med at løse deres bemandingsbehov indenfor spedition, lager og logistik. Du får ansvar for at opbygge og vedligeholde en stærk kundebase, hvor dit indgående kendskab til kundernes behov, bliver afgørende for at skabe tillid og stærke relationer. Din erfaring som selvstændig giver dig de rette forudsætninger og ambitioner for at drive din egen forretning.

Stærk støtte!

JobTeam A/S støtter dig hele vejen. Du får adgang til markedets bedste værktøjer til at finde kandidater, samt omfattende hjælp til de administrative opgaver og rekrutteringsprocessen, så du kan fokusere på det vigtigste – dine kunder. JobTeam håndterer løn og fakturering, så du slipper for denne byrde. Der er ingen opstartsomkostninger, så du kan komme i gang uden økonomiske hindringer.

Er du klar til at bygge din egen succesfulde virksomhed med os?


Som partner hos JobTeam har man fordele: 

  1. Selvstændighed – som partner ejer og driver du din egen forretning men med backup fra JobTeams organisation.   
  2. Tryghed – langt flere af dem, der starter med et franchisekoncept, er stadig i gang efter 5 år, i modsætning til dem, der starter alene. Det betaler sig at have et professionelt hold bag sig. 
  3. Indtjening – der er enestående muligheder for at tjene rigtig gode penge. Når du har opbygget din virksomhed, kan indtjeningen være på den gode side af 1 mio. kr. om året, hvis du arbejder for det. Som partner undgår man desuden mange af de begynder-fejltagelser som nystartede firmaer typisk oplever. Da vi ikke opkræver et Entry Fee, åbnes vejen for økonomisk uafhængighed fra dag ét.
  4. Fællesskab - Du bliver en del af en organisation med kolleger over hele landet. Vi værdsætter sammenholdet og nyder hinandens selskab til julefrokoster, firmafester, arrangementer, fællesmøder, kursusdage og lignende.  


Desuden får du: 

  1. Et 3 ugers grundlæggende uddannelses- og opstartsforløb med introduktion til vikar- og rekrutteringsbranchen. 
  2. Backup fra en organisation med mere end 25 års erfaring i branchen. 
  3. Vi står for løn og fakturering (herunder kreditforsikring). 
  4. Adgang til vores hjemmeside med 1. mio besøgende årligt 
  5. Branchens bedste IT-redskaber/platforme;  
  6. Annonce- & rekrutteringsplatforme 
  7. Bemandingssystemet Temponizer 
  8. Vikar App 
  9. Løbende fokus på udvikling: ERFA-møder, ugentlige teamsmøde, fællesmøder, 1-1 møder med direktøren. 

 

Dine kvalifikationer:

Vores krav til dig er at du har tidligere erfaring som selvstændig fra spedition, logistik og/eller lager. Hertil er det altafgørende, at du har et personligt drive og er topmotiveret til at skabe en succesfuld forretning gennem dedikation og engagement.

 

Næste step 

Send dit CV til rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på mail eller ring på +45 24 29 27 97

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, , 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/fed73d92-bd4b-4a72-b92b-59bed68957cb

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet