Bliv supply chain planner hos Region Sjællands Koncern Indkøb og optimer sundhedssektorens forsyningskæde

Profilbillede
dato

Supply Chain Planner søges til Region Sjællands Koncern Indkøb

Har du lyst til at styrke regionens forsyningskæde, og tror du på, at supply chain management kan bidrage til både øget bæredygtighed, endnu bedre rammer for opgaveløsningen i kerneforretningen og bedre udnyttelse af økonomien? Og er du en stærk profil med erfaring og/eller en uddannelse inden for supply chain? Så er det måske netop dig, vi har brug for.

Styring og Analyse hos Region Sjællands Koncern Indkøb søger en Supply Chain Planner med tiltrædelse 1. December 2024, eller snarest muligt derefter.

Koncern Indkøb understøtter hele Regionen, og vores vigtigste opgave er at bidrage til, at vores kolleger i kerneforretningen har de bedst mulige rammer at løse deres opgaver i.

Som Supply Chain Planner sikrer du, at regionens sundhedspersonale har de rette varer tilgængelige i den rette mængde til rette tid, og du samarbejder med leverandører, varelager og brugerne på sygehusene om at sikre et professionelt vareflow fra ”vugge til grav”.

Dine opgaver spænder over drifts-, planlægnings- og analyseopgaver, og du vil bl.a. arbejde med at minimere spild og reducere lagerbinding uden at gå på kompromis med sygehusenes behov for forsyningssikkerhed.

Bæredygtighed bliver også et vigtigt fokusområde, da Supply Chain er en vigtig bidragsyder til at reducere Regionens klimaaftryk.

Du vil arbejde tæt sammen med teamets to Supply Chain Specialister, samt andre fagområder, såsom Produktspecialister, Logistikoperatører, operationelle indkøbere, brugerne på sygehusene mv. Fagligheder der til sammen sikrer, at Regionen har en velfungerende forsyningskæde som på bedste vis understøtter Regionens kerneforretning.

Om stillingen:

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Styring og optimering af lagerbeholdning og -sortiment

  • Ordreopfølgning, support til varelager og koordinering med sygehusafdelingernes vareansvarlige

  • Analyser af kundernes vareforsyning og -forbrug

  • Støtte Supply Chain Specialisterne i udviklings- og optimeringsprojekter

Dit tjenestested er i Roskilde, men du skal forvente, at der til tider skal bruges tid ude på regionens sygehuse.

Du vil referere til chefen for Styring & Analyse.

Om dig:

  • Du har en relevant uddannelse inden for Supply Chain og/eller flere års erfaring i at arbejde med forsyningskæder

  • Du forstår vigtigheden af at tænke i sammenhængende kæder

  • Du har forståelse for Supply Chain data, og hvordan det anvendes til optimering

  • Du er nysgerrig af natur og du trives med at udfordre status quo og tage initiativ til at skabe forandringer

  • Du nyder vekselvirkningen mellem at arbejde tæt sammen med andre og at udføre dine opgaver selvstændigt

  • Du har et naturligt godt overblik og er struktureret i din tilgang til opgaveløsning

  • Du er udadvendt og kan tale med mange forskellige typer af mennesker på forskellige niveauer

  • Du er proaktiv og har en serviceorienteret indstilling

  • Du er en habil bruger af Excel

  • Du har erfaring med ERP-systemer – erfaring med Oracle vil være en fordel

  • Kendskab til MS Query er en fordel

Vi kan bl.a. tilbyde:

  • En organisation i rivende udvikling, der ønsker at være en eftertragtet samarbejdspart for kerneforretningen

  • En spændende og alsidig arbejdsplads med sammenhold, teamånd og humor

  • Et job med spændende udfordringer, og hvor du kan gøre en forskel

  • Flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde

  • Løn efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst

Organisationen

Koncern Indkøb er en enhed under Koncern Økonomi. I Koncern Indkøb er vi ca. 50 medarbejdere, som samlet varetager de væsentligste indkøbsfunktioner i regionen, herunder udarbejdelse af kategoristrategier, forbrugsanalyser, udbud, fælles regionale udbud, beredskabslagre og operationelt indkøb. Vi dækker et forbrug på mere end 6 mia. kr. årligt.

De strategiske retningslinjer for Koncern Indkøbs arbejde finder du dels i Region Sjællands indkøbspolitik og dels i Regionernes indkøbsstrategi.

Er ovenstående noget for dig, og er du vores nye Supply Chain Planner, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt ved at trykke på linket nedenfor. Vi holder løbende samtaler.

Hvis du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Senior Supply Chain Specialist Jens Horn på telefon 31 92 44 30.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122084

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet