Bogholder - 15 timer om ugen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder på deltid til et mindre kontor i Himmelev. Som bogholder vil du spille en central rolle på kontoret, hvor du sammen med regnskabsassistenten vil sikre en effektiv og præcis håndtering af virksomhedens økonomi.

Dine ansvarsområder vil blandt andet blive:

  • Regnskabsstyring
  • Lønadministration
  • Rapportering til ejergruppen
  • Indrapportering af lovpligtige statistikker til myndigheder
  • Kontakt med revisorer og myndigheder
  • Dagligt kontorarbejde og pasning af telefon


Kvalifikationer og kompetencer

  • Erfaring som bogholder og høj faglighed
  • God forståelse for el-branchen eller andet håndværksfag er en fordel
  • Kendskab til relevant lovgivning og skatteregler
  • Erfaring med regnskabssystemer, herunder E-conomic
  • Du skal være struktureret og have sans for den gode kommunikation på tværs af personligheder


Praktiske oplysninger

Du vil få plads på kontoret med en anden kollega. Hver mandag starter elektrikerne deres morgen på kontoret for så at tage ud på ugens opgaver. Mandag er derfor en vigtig dag at være til stede, da man møder sine kolleger der. Resten af ugen vil man på kontoret mest møde ind sammen med regnskabsassistenten.

Hos Ibsen El-Anlæg A/S er der en god arbejdstone. Det er vigtigt med et positivt arbejdsmiljø, og medarbejdere der trives, så alle føler sig som en vigtig del af fællesskabet. Da man ikke møder alle sine kollegaer på daglig basis, gør man noget ud af at styrke samhørigheden gennem fælles arrangementer. Ibsen El-Anlæg A/S tror på, at medarbejdere, der har det godt, får overskud og initiativ til at tage et fagligt ansvar for deres arbejde samt til at opbygge gode sociale relationer kollegaer imellem.

Stillingen som bogholder er en deltidsstilling på 15 timer, fordelt over to dage.

  • Mandag ser man helst som en fast arbejdsdag, men dag 2. kan fordeles på tirsdag-torsdag som det passer en bedst
  • Løn efter kvalifikationer + pension på 10% arbejdsgiverbetalt og 2% egenbetaling
  • Det er vigtigt, at du er villig til at arbejde på fuld tid ved ferie eller sygdom på kontoret

 

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.



Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003248

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet