Distriktshjælper søges til fast stilling i Roskilde Kommunes Ejendomsserviceenhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Roskilde Kommune Ejendomsservice søger stabil og faglig dygtig Distriktshjælper, til fuldtidsstilling med start hurtigst muligt.

Du skal søge stillingen som distriktshjælper, hvis du har mod på en hverdag, hvor du bliver udfordret af mange forskellige ønsker og arbejdsopgaver. Du vil får en travl hverdag, da du er den eneste faste distriktshjælper i "dit" område, og vil have ansvaret for opgaveløsningen. Når der er brug for hjælp eller sparring til løsning af opgaverne, vil du opleve et godt samarbejde med dine kollegaer i Ejendomme/Ejendomsservice, samt med brugerne på stedet.

Ejendomsservice er en enhed på cirka 90 medarbejdere, som primær varetager driften af kommunens ejendomme.
Cirka halvdelen af medarbejderstaben har sin daglige gang på den samme faste ejendom, mens den anden halvdels arbejdsopgaver er styret af indberettet opgaver.

Som distriktshjælper, er du i daglige kontakt med brugere, personale mm. Du står for ind- og udflytningssyn, korrigering/bestilling af håndværkere, samt selv at udføre de mindre reparationer, ligeledes går til hånde på de faste bygninger i området.
Du har ligeledes daglig sparring med ejendommens tilknyttet tekniske servicemedarbejder.

Kommunen er delt op i 3 distrikter, som igen er opdelt i 13 baser (områder).
Ledelsesmæssigt referer du direkte til distriktslederen, i kommunens ejendomsenhed.

Din profil:

  • At du er en dygtig serviceminded medarbejder, der er er åben og imødekommende over for alle slags mennesker og opgaver.
  • At du har gode samarbejdsevner, et positivt menneskesyn, og er god til at rådgive og inspirere andre i en positiv retning.
  • Vi forventer at du er proaktiv, forudseende og kan arbejde selvstændigt, samt tage ejerskab for opgaverne på kommunens bygninger.
  • På It siden at du bruger, og gerne kender til systemerne Outlook, Dalux, EnergyKey og salto.

På stedet skal du bl.a. kunne:

  • Stå for ind- og udflytningssyn
  • Holde mange bolde i luften på en gang
  • At være rollemodel på affaldsområdet
  • Kunne udføre diverse kørselsopgaver - have kørekort B
  • Forebygge mod skybrud, og pludselige opstået vandskader.
  • Diverse vedligeholdelsesopgaver.

Vi tilbyder dig:

  • en spændende og udfordrende stilling, på en arbejdsplads i rivende udvikling
  • en vekslende hverdag hvor der til tider er fart på, med gode kolleger i godt humør
  • et selvstændigt og afvekslende arbejde, med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn og ansættelsesforhold:
Ved ansættelse i Roskilde Kommunes Ejendomme indhentes der børne- og straffeattest.
Kørekort er et krav.
Du bliver ansat efter gældende overenskomst.
Din primære arbejdsplads vil være hele Roskilde Kommune.

Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker flere oplysninger eller har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte: Distriktsleder Allan Sørensen på tlf. 3084 1384

Ansøgningsfrist er den 23. juli 2023 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler vil foregå løbende med egnet kandidater.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3793be33)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Roskilde Kommune - Byggeri og Ejendomme, Rådhusbuen, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=3793be33&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862874

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet