Erfaren økonom til Sygehusapoteksledelsens sekretariat, Region Sjælland Sygehusapoteket

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Interesserer du dig for økonomi og strategi? Kan du se sammenhænge og formidle dem for andre? Vil du gerne været tæt på ledelsen? Har du mod på at lære et nyt fagområde at kende? Så er du måske vores nye kollega.

Sygehusapoteket har et lille, fleksibelt og velfungerende ledelsessekretariat bestående af 5 medarbejdere. Vi har hver især egne ansvarsområder, men samarbejder på tværs. Vi beskæftiger os med lederunderstøttelse, bogholderi, økonomi, personaleadministration og administrative opgaver for hele Sygehusapoteket. Stillingen som økonom er ledig 1. juni 2024.

Hvad indeholder jobbet?

  • Du får ansvar for at udarbejde og formidle budget, budgetopfølgning, rapporter, løbende prognoser og regnskab

  • Du får en vigtig rolle i at rådgive sygehusapotekeren og de farmaceutiske chefer i Sygehusapoteksledelsen

  • Du skal være nøgleperson ved økonomiske analyser og prisberegninger på produkter og serviceydelser

  • Du skal være bindeled til Koncern Økonomi og Sygehusenes økonomiafdelinger

Hvad kræver det af dig?

  • Du skal være erfaren i økonomistyring i en offentlig virksomhed

  • Du skal have en relevant akademisk uddannelse

  • Du skal være god til at håndtere data og Excel-ark

  • Du skal være knivskarp, systematisk og analytisk og god til at kommunikere og formidle både skriftligt og mundtligt til flere forskellige faggrupper

  • Vi ønsker, at du er rummelig, selvstændig og ægte interesseret i at hjælpe andre

  • Det er en fordel, at du kan trives i en mindre enhed med mangfoldige opgaver, også ad hoc opgaver

Hvad får du til gengæld?

Du kommer til at lære en hel masse om dagligdagen på et sygehusapotek og den tilhørende økonomi, som er overraskende kompleks, idet Sygehusapoteket både tager sig af handel med lægemidler, produktion, service og rådgivning om lægemidler. Du får glæden ved at være den eneste specialist på dine områder, og du bliver en del af et fornøjet og arbejdsomt team, som sætter en ære i at kunne hjælpe andre. Du bliver en værdsat sparringspartner for alle Sygehusapotekets ledere, som har brug for dine svar. Du får også mange samarbejdsflader til lignende medarbejdere i Region Sjælland og dermed mulighed for et rigtig vigtigt, alsidigt og spændende job.

Derudover er Sygehusapoteket i gang med flere store projekter, og der er fortsat vækst i medarbejderskaren, da der er stor efterspørgsel efter Sygehusapotekets ydelser.

Løn og ansættelse

Afhængigt af din erfaring kan du blive ansat som special- eller chefkonsulent efter gældende overenskomst. Du får mulighed for fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde. Du kommer til at referere til sygehusapotekeren.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte sygehusapoteker Inger Bjeldbak-Olesen på 51 33 21 75.

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og senest i uge 17.

Om Sygehusapoteket
Sygehusapoteket er et selvstændigt virksomhedsområde med 250 medarbejdere, som leverer lægemidler, medicinservice og klinisk farmaceutisk service til sygehusene i Region Sjælland. Vi indkøber lægemidler og producerer også lægemidler både til lager og til den enkelte patient, især kemoterapi til kræftpatienter. Vi håndterer lægemidler for 1 mia. kr. om året.

”Med fokus på lægemidler gør vi vores bedste for, at medmennesker med behov for sygehusbehandling er trygge, velbehandlede og bedre i stand til at klare dagen i morgen”

Du kan læse mere om Sygehusapoteket her https://www.regionsjaelland.dk/fagfolk/medicin-og-medicoteknik/sygehusapoteket

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026413

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet