Jobopslag: HR-ekspert søges til spændende udviklingsopgaver hos Vurderingsstyrelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Står du på en stærk faglighed inden for HR-udvikling? Brænder du for at skabe læring? Og kan du omsætte din viden til HR- og læringskoncepter, som flytter medarbejdere? Så er du måske én vores to nye kolleger.

I Vurderingsstyrelsen vurderer vi Danmarks ca. 2,3 mio. ejendomme. Vi sikrer retvisende, ensartede og gennemskuelige ejendomsvurderinger, og på det grundlag beregner vi den løbende ejendomsskat. Vi arbejder for at skabe tillid til vurderingen og tryghed om beskatning af ejendomme. Til at løfte denne store opgave er vi mere end 1000 specialister og generalister.

Forretningsnær HR og udvikling af læringsforløb til medarbejdere og ledere
I HR og Kompetenceudvikling i Vurderingsstyrelsen arbejder vi med en bred vifte af opgaver inden for ledelsesrådgivning, organisationsudvikling, kompetenceudvikling, trivsel, employer branding og onboarding. Vi søger to nye kolleger, som kan understøtte og bidrage til at sikre høj faglighed hos medarbejdere og ledere på tværs af hele Vurderingsstyrelsen.

I HR og Kompetenceudvikling er vi pt. 16 kolleger og en kontorchef. Vi har forskellige fagligheder, men drives alle af at understøtte forretningen med HR-support, der understøtter målene, virker i praksis og skaber værdi. Kontoret er også ansvarlig for vores Kompetencehus, der udvikler, koordinerer og gennemfører den interne træning i Vurderingsstyrelsen i samarbejde med vores undervisere og videnspersoner på tværs i styrelsen.

Som en del af HR & Kompetenceudvikling skal du i et tæt samarbejde med vores HR-partnere og udviklingskonsulenter være med til at levere kompetenceudvikling og andre HR-løsninger, som giver værdi for styrelsens personaleledere og medarbejdere. Vi arbejder mere og mere datainformeret i kontoret, så det vil være en fordel, at du synes det er sjovt at prøve kræfter med.

Den endelige sammensætning af opgaver vil afhænge af dine kompetencer og erfaringer og vil udvikle sig og variere over tid. Du vil få egne ansvarsområder, hvor du er ansvarlig for fremdriften i tæt samarbejde med andre kolleger.

I det kommende år skal kontoret bl.a. lykkes med følgende indsatser, som du vil komme til at bidrage til:

  • Udvikling og drift af vores onboardingkoncept
  • Udvikling og drift af kompetenceudviklingsmoduler og -forløb til alle medarbejdere
  • Sikre relevante kompetenceudviklingstilbud til hele organisationen gennem udarbejdelse af et årligt kursuskatalog
  • Evaluering af diverse indsatser og processer
  • Tværgående projekt- og udviklingsopgaver, herunder initiativer til fastholdelse
Vi har et tæt samarbejde med Skatteforvaltningens specialist- og administrative funktioner i Administrations- og Servicestyrelsen samt med den øvrige del af Vurderingsstyrelsen om størstedelen af vores opgaver. Administrations- og Servicestyrelsen udarbejder de digitale kompetenceudviklingsmoduler, afholder kurser for ledere og før-ledere og kører de koncernfælles koncepter.

Du har styr på din HR-værktøjskasse
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse indenfor HR, Kommunikation el.lign. Du er formentlig nyuddannet eller har et par års erfaring fra anden offentlig myndighed. Du har styr på den grundlæggende HR- og læringsfaglighed og vil udvikle den sammen med os.

For at få succes i jobbet skal du være:

  • procesorienteret og struktureret i din arbejdstilgang, da du vil bidrage til, at aftaler og deadlines overholdes i en travl og omskiftelig hverdag
  • i stand til at koordinere og projektstyre små og store opgaver med mange interessenter
  • drevet af at skabe relevante resultater
  • god til at spotte og omsætte behov til konkrete oplæg og indsatser
  • selvstændig, samarbejdende og god til at skabe relationer på tværs af styrelsen
  • god til at forstå beslutningsprocesser i en politisk styret organisation.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’Søg stillingen’ senest onsdag den 24. juli 2024. Der kan indgå personprofilanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen.

Vi forventer at holde 1. samtaler i uge 32 og 2. samtaler i uge 34.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte kontorchef Diana Søe Sandell tlf. 72375502 (frem til 24. juli) eller chefkonsulent Merete Wiese 72376883 (før 21. juni og efter 15. juli).

Opstart 1. oktober eller hurtigst muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted er Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Læs mere om ansættelse i Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk/job.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071824

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet