BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Klax søger en engageret og detaljeorienteret kontorassistent til vores kontor i Greve eller Frederiksberg, der skal hjælpe med at understøtte vores administration. Stillingen er på 15 timer pr. uge, og dit ansvar vil være at supportere direktøren med administrative opgaver.
Hos os får du:
- Et spændende job med udfordringer
- Dygtige og engagerede kolleger
- Selvstændigt arbejde under eget ansvar
Dine primære arbejdsopgaver
Du vil have en afgørende rolle for kontoret. Dine opgaver vil være:
- Afsendelse af faktura til forældre
- Håndtage support sager fra forældre
- Indsamle børnelister fra børnehaverne
- Indsende børnelister til pladsanvisning i kommunerne
- Supportere bogholder og indsende nødvendige oplysninger og bilag
- Udarbejde udkast til kontrakter ved nyansættelser
- Bestillinger
- Ad hoc-opgaver
Hvem er du?
For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at du trives med at håndtere flere opgaver og aktiviteter samtidig. Dertil ser vi gerne, at du sætter en ære i at være detaljeorienteret og præcis.
Det er ikke afgørende, hvilken uddannelsesbaggrund du har, men vi lægger vægt på, at du:
- Har erfaring fra en lignede stilling
- Gerne kendskab til E-conomic, eller er villig til at søge viden selv
- Rutineret bruger af Office-pakken (Outlook, Word, Excel) og generelt nysgerrig / har kendskab til IT-systemer
- God til at planlægge og prioritere arbejdstiden
Som person du arbejder struktureret med dine opgaver og har ordenssans, og trives med både rutineprægede opgaver samt ad hoc opgaver. Du er initiativrig og arbejder selvstændig med dine opgaver.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Klax ApS, Betonvej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974190