Koordinator til data- og kommunikationsflow

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at få afklaringer, data og systemunderstøttelse til at spille sammen, så alle processerne omkring udsendelser af digitale breve til borgerne lykkes? Så er du måske vores nye kollega i udsendelsesteamet.

Om stillingen
Vi savner en ekstra hånd, der er klar til at tage ansvar og tage fat i opgaven med løbende at sende digitale breve om ejendomsvurdering og ejendomsbeskatning til de mange ejere af boliger og erhvervsejendomme i Danmark. Du bliver ansat i Vurderingsstyrelsens kontor Borgerkommunikation, hvor du bliver en del af vores udsendelsesteam. Du kommer både til at arbejde tæt sammen med dygtige projektledere og skarpe sprogkonsulenter i kontoret – og med vurderings- og skattefaglige kollegaer, dataspecialister, jurister, it-leverandører og udviklere uden for kontoret.

Dine opgaver
Du får ansvar for at forberede og gennemføre udsendelser af digitale breve fra afklaring af behov over indsamling af data og opsætning af udsendelsen til afrapportering og journalisering.

Nogle af de delopgaver, der vil fylde din hverdag, bliver at:

  • håndtere større dataark
  • sikre datakvalitet og sammenholde og filtrere indhold
  • sikre, at dataark og brevflet er sat korrekt op
  • koordinere og kvalitetssikre brevenes indhold i samarbejde med sprogkonsulenter, jurister, fageksperter, dataleverandører og grafikere
  • indlæse breve i vores journaliseringssystemer
  • deltage i arbejdet med at optimere udsendelsesprocessen med henblik på at skabe det optimale flow.
Om dig
Vi forestiller os, at du gennem din uddannelse og erfaring har kvalificeret dig inden for samspillet mellem kommunikation og it-løsninger. Vi forventer, at du trives med at koordinere og samarbejde med mange kolleger, også når de har andre fagligheder, for at sikre den rette udsendelsesløsning hver gang.

Helt konkret er det supervigtigt, at du:

  • har en yderst struktureret arbejdsform
  • har teknisk indsigt og forståelse for, hvordan it-systemer spiller sammen
  • er kyndig excel-bruger med udvidet erfaring i håndtering af store datasæt og datavalidering
  • har erfaring med at styre processer med mange led og interessenter
  • kan tage initiativ og sætte opgaver i gang
  • har sans for detaljen, men samtidig kan zoome ud og holde et skarpt overblik, selvom der er løse ender og korte deadlines
  • kender til systemer og værktøjer til dynamisk og flowbaseret udsendelse, fx Cloud Merger
  • sætter pris på samarbejde og gerne springer til med hjælp.
Om os i Borgerkommunikation
I Borgerkommunikation respekterer vi hinandens fagligheder og deler gerne viden i oplæg om særlige emner og i vores samarbejde. Vi spiser vores frokost sammen i kantinen, skiftes til at have morgenmad med om fredagen, fejrer fødselsdage med kage og holder en fest i ny og næ, så vi lærer hinanden at kende og kan dele stort og småt – og har lyst til at hjælpe hinanden, når nogen har lidt for travlt.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via linket ’Søg stillingen’ senest mandag den 29. januar 2024. Vi afholder 1. samtaler torsdag d. 1. februar.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef i Borgerkommunikation Thea Slotmann Millers på 72 37 57 55 eller kollega i udsendelsesteamet Jannie Blicher Jakobsen på 72 37 24 48.

Der vil indgå en logik- og personanalyse i ansættelsesforløbet. Forud for ansættelse indhentes referencer og straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Din arbejdsplads er Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.

Tiltrædelse snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972638

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet