BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at skabe optimale rammer for studerendes læring? Er du en stærk kommunikator, der trives i en rolle med både komplekse opgaver og tværgående samarbejde? Så er det dig, vi søger!
Dine ansvarsområder
Som vores nye kursus- og eksamensadministrator får du en vigtig rolle i planlægning og administration af kurser og eksaminer. Du vil samarbejde tæt med undervisere, studerende og studieledere for at sikre, at alt forløber optimalt. Du vil også blive tovholder for enhedens kommunikation, hvor du vil koordinere og udføre fælles kommunikationsindsatser.
Stillingen er placeret i Tilmelding & Eksamen, der er en del af studieadministrationen Uddannelse og Studerende.
I Tilmelding & Eksamen får du ca. 22 nye kolleger, der arbejder for at sikre en effektiv og professionel kursus- og eksamensplanlægning på RUC. Planlægningen sker i samarbejde med undervisere og studieledere og med fokus på, at studerende får de bedst mulige rammer for læring.
Dine opgaver inkluderer
- Opsætning og administration: Håndtering af kurser, projekter og eksaminer i vores systemer.
- Kommunikation: Sikre klar og professionel kommunikation med både undervisere og studerende, på både dansk og engelsk.
- Tovholderfunktion: Styring af kommunikationsindsatser, herunder udarbejdelse af skabeloner og gennemførelse af aktiviteter.
- Procesoptimering: Bidrage til effektivisering af arbejdsprocesser i enheden.
- Tværgående opgaver: Deltage i forskellige opgaver på tværs af afdelingen, som pasning af ugentlige telefonvagter og betjening af studerende i Student Hub.
Hvem er du?
Vi søger en engageret, struktureret og proaktiv medarbejder med en akademisk uddannelse og en stærk interesse for kommunikation og procesoptimering. Du er selvstændig, ansvarsbevidst og trives med at tage initiativ.
Vi lægger vægt på, at du
- Kommunikerer klart og professionelt både på dansk og engelsk.
- Har et godt overblik og evnen til at prioritere mellem mange opgaver.
- Er imødekommende og har en stærk samarbejdsevne.
- Trives i en hverdag med en blanding af drifts- og udviklingsopgaver.
Hvad tilbyder vi?
- En dynamisk arbejdsplads: Kolleger med forskellige faglige baggrunde, der samarbejder for at skabe kvalitet.
- Fleksibilitet: Mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider.
- Et stærkt team: Kolleger med forskellige faglige baggrunde og kompetencer med høj vægt på samarbejde, kvalitet og godt humør.
- En central rolle: En stilling med mange samarbejdsrelationer på tværs af hele universitetet.
Du er velkommen til at kontakte Teamleder Mette Busch telefon 4674-3644 for yderligere oplysninger.
Praktisk information
Ansættelsesvilkår: Fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Du ansættes som AC-medarbejder i henhold til overenskomsten mellem Finansministeriet og AC.
Ansættelsesstart: 1. november 2024.
Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/
Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse
Ansøgningsfristen er 8. september 2024.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.
Vi forventer at holde 1. runde samtaler 16. og eller 17. september og eventuelt 2. runde samtaler 24. september. Der kan indgå case i forbindelse med rekrutteringen.
Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100462