BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om virksomheden / jobbet:
For virksomhed søger vi en ny kollega, til teknisk skadeservice, i Roskilde, hvor du varetager opgaverne i distriktet som dækker hele Sjælland. Du får nogle rigtig gode kolleger i et rigtig godt arbejdsmiljø, der glæder sig til at tage imod dig.
Din hverdag vil være meget alsidig og du kommer til at varetage opgaver vedr. teknisk skadeservice, som består i , at man renoverer/reparerer/renser emner, der er blevet beskadiget i forbindelse med f.eks. en vandskade eller brandskade. Man skiller emnerne ad, får det renoveret og samlet igen. Eksempler på emner kan være f.eks. computere, maskiner fra fabrikker eller industrikøkkener, vindmøller og meget andet.
Arbejdet foregår både ude på skadestedet og/eller hjemme på firmaadressen. Distriktet du dækker vil primært være hele Sjælland.
Der vil også være lidt administrative opgaver forbundet med jobbet som f.eks. dokumentationsarbejde, rapportering o.lign.
Din hverdag vil være fleksibel i et vist omfang med mulighed for tilrettet mødetider, dog min. 37 timer pr. uge, så du skal være indstillet på, at der kan være nogle "skæve" tider ind imellem, for når uheldet er ude, så er det dig, der rykker ud. I perioder kan der forekomme overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig. Ligeledes vil der også være en vagtordning.
Du vil blive ansat i en virksomhed, hvor der er højt til loftet, og der er gode oplærings- og uddannelsesmuligheder – engagerede og passionerede medarbejdere har stor mulighed for faglig og personlig udvikling.
Om dig:
Din baggrund kan være mange, måske har du en baggrund/uddannelse inden for håndværk som f.eks. smed, elektriker eller lignende eller måske har du bare hænderne skruet rigtigt på og har "håndværkerfingre".
Det er ikke et krav, at du har erfaring fra branchen, du vil blive oplært i skadeservice.
Det er vigtigt du er struktureret, da en stor del af arbejdet også er koordinering af opgaver, og oplysninger, der skal indberettes til myndigheder, rapporteringsopgaver til forsikringsbranchen og lignende
Du behersker IT på et godt plan, da jobbet også har administrative opgaver som f.eks. dokumentere og taste via computer og iPads, indberetninger, taksering via teams m.m.
Derudover:
- Du er kundeorienteret og serviceminded.
- Du tager ansvar for dit arbejde.
- Du har kørekort
- Du taler og skriver dansk.
Løn er efter kvalifikationer
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dorthe Holmberg, tlf. 22157156.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943755