Økonomisupporter med fokus på effektiv fakturahåndtering og indkøbsprocesser

Profilbillede
dato

Har du stærk talforståelse og kan du lide at processer bliver fulgt? Har du samtidig lyst til at være en del af en spændende hverdag med indkøbs- og regnskabsopgaver? Så er det måske dig, vi leder efter!

Som økonomisupporter vil du spille en central rolle i at støtte vores organisation og sikre en effektiv fakturahåndtering og regnskabsaflæggelse. Vi er et team på 12 medarbejdere der arbejder med økonomi og indkøb i forhold til diverse vedligeholdelsesopgaver på jernbanen. Vi understøtter de budget- og resultatsansvarlige i forhold til fakturahåndtering, indkøb og compliance. Derudover hjælper vi med afrapportering på projekterne.

Bred vifte af opgaver

Din primære opgave er at understøtte den budget- og resultatansvarlige i at sikre overholdelse af complianceregler og indkøbsprocesser. Derudover er det din opgave at:

  • Administrere indkøbsprocessen i SAP MM
  • Oprette og vedligeholde indkøbsordrer
  • Serviceregistrere modtagne varer og ydelser
  • Håndtere fakturaer og viderefakturere til 3. part
  • Udarbejde omposterings- og periodiseringsbilag
God talforståelse og selvstændighed

Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse, hvor du er blevet introduceret til indkøb og regnskab, samt er fortrolig med Microsoft Office pakken (Word, Excel samt pivot tabeller). Derudover har du erfaring med SAP, som er vores primære system. Har du erfaring med at arbejde i en større offentlig organisation er det desuden en fordel, men ikke et krav.

Af personlige kompetencer er vi på udkig efter en ny kollega, som trives med selvstændige arbejdsopgaver og hurtigt kan sætte sig ind i nye opgaver. Da hverdagen indimellem kan være uforudsigelig, skal du trives med dage, hvor der er en større grad af opgavevariation og ad-hoc opgaver der kommer ind fra højre.

Samarbejde er desuden vigtig ift. opgaveløsningen og derfor får du størst succes i rollen, hvis du trives med at dele ud af din viden og erfaring, samtidig med at du rækker ud, hvis du selv har behov for hjælp.

Din nye afdeling

Du kommer til at arbejde på vores kontor i Roskilde, tæt på stationen og offentlig transport. Her får du en dagligdag med søde og dygtige kolleger og du bliver en del af en kultur, hvor vi vægter vidensdeling og hjælpsomhed højt. Vi sætter faglighed i højsædet, men det er også vigtigt for os, at der er plads til humor og sociale aktiviteter. Vi har strikket et godt onboarding program sammen til dig, sådan at du allerede fra start får et godt indblik i organisationen og dine nye arbejdsopgaver.

Banedanmark er desuden en moderne arbejdsplads, med gode rammer for et arbejdsliv i balance uden, at du skal gå på kompromis med dine faglige ambitioner. Du kommer til at arbejde i et miljø med høj grad af frihed under ansvar og kan få op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen, hvis opgaver tillader det.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 2, sats 2, Hovedstad. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt teamleder Bent Brochmann Møller på telefon +45 26161772. Ellers send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. Går du videre fra de indledende samtaler, kan der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Teknik, Stenvænget 1, Stenvænget , 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6076111

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet