Økonomisupporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du skarp til tal og god til at sikre, at processer bliver fulgt? Og har du lyst til at arbejde med økonomi- og regnskabsopgaver, så er det måske dig, vi leder efter til rollen som Økonomisupporter.

Vi er et team på 16 medarbejdere, heraf 7 økonomisupporter, som søger en kollega, der har lyst til at blive en del af vores team. Vi arbejder med Økonomi og Indkøb i forhold til vedligeholdelsesopgaver på jernbanen, hvor vi understøtter de budget- og resultatsansvarlige i forhold til budget, rapportering, indkøb og compliance samt afrapporterer på projekter.

Du kommer til at arbejde på vores kontor i Roskilde tæt på stationen og offentlig transport. Her får du en dagligdag med søde kolleger, motions- og sundhedstilbud, betalt frokostpause og fleksible arbejdsforhold med mulighed for at arbejde med op til to hjemmearbejdsdage om ugen, hvis opgaverne tillader det.

Du vil blive en del af en kultur, hvor vi vægter vidensdeling og hjælpsomhed højt. Vi sætter faglighed i højsædet, men det er også vigtigt for os, at der er plads til humor og sociale aktiviteter.

Bred vifte af opgaver

Som økonomisupporter vil du spille en central rolle i at støtte vores forretning og sikre en effektiv økonomistyring og regnskabsaflæggelse. I rollen vil du også skulle administrere indkøbsprocessen i SAP MM, herunder oprettelse og vedligeholdelse af indkøbsordrer, serviceregistrere modtagne varer og ydelser, håndtere fakturaer, viderefakturere til 3. part, udarbejde omposterings- og periodiseringsbilag. Du vil desuden skulle støtte vores budget- og resultatsansvarlige i at sikre overholdelse af complianceregler og indkøbsprocesser.

God talforståelse og selvstændighed

Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse, hvor du er blevet introduceret for regnskab og økonomistyring, samt er fortrolig med Microsoft Office pakken (Word, Excel samt pivot tabeller), og at du har erfaring med SAP, som er vores primære økonomistyringssystem. Vi forestiller os desuden at du har mod på videreudvikling, f.eks. i form af en akademiuddannelse indenfor økonomi/regnskab. Ideelt set kender du til Banedanmark, men det er ikke et krav.

Vi er på udkig efter en ny kollega, som arbejder selvstændigt og hurtigt kan sætte sig ind i nye opgaver. Du er forandringsparat, løsningsorienteret og god til at opbygge samarbejdsrelationer. Du har en positiv og fleksibel indstilling til opgaver og kollegaer, og er imødekommende og udadvendt.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 1.

Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt teamleder Bent Brochmann Møller på telefon +45 26161772. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt da vi løbende indkalder til samtaler.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Teknik, Stenvænget 1, Stenvænget , 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972050

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet