BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Engageret og servicemindet sagsbehandler søges til Hjælpemiddelafsnittet, er det dig?
Roskilde Kommune er Region Sjællands største kommune. Organisationskulturen er kendetegnet ved stor inddragelse af medarbejdere, der både kan og vil tænke i helheder, tage ansvar og derved sikre den bedste service for borgeren. Vi er bare #Alle Tiders Arbejdsplads.
Hjælpemiddelafsnittet har veluddannede og engagerede medarbejdere, hvor høj faglighed og kvalitet i kerneopgaven er i fokus.
Fysisk er vi placeret decentralt i vores eget hus med eget hjælpemiddeldepot på Gl. Darupvej 3A. Vi er 30 medarbejdere fordelt i tre teams: Sagsbehandlende terapeuter, depotpersonale og administrativt personale.
Den ledige stilling er i teamet med sagsbehandlende terapeuter, der varetager sagsbehandling af hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning efter bl.a. AML §15, SEL §112, §113, §114, §116, mv.
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
- Sagsbehandling af hjælpemidler efter serviceloven §§ 112 og 113 samt §116
- Skriftlig og telefonisk borgerkontakt, samt fysiske hjemmebesøg og varetagelse af sagsbehandling for borger der kommer vedfysisk fremmøde i vores Kvikservice
- Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere
- Derudover skal du være indstillet på, at indgå i de øvrige opgaver ad hoc
Vi ønsker os en kollega som:
- Er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
- Erfaring som sagsbehandler og kendskab til gældende lovgivning, samt kendskab til Nexus er en fordel
- Brænder for at medvirke til kvalitet i borgerbetjeningen og den gode borgeroplevelse
- Er struktureret og kan arbejde selvstændigt
- Bidrager til et velfungerende samarbejde, bl.a. ved at have en positiv indstilling og være en holdspiller, der helt naturligt tilsidesætter egne opgaver for at hjælpe kollegaerne, når der er behov for det
- Befinder dig godt med mange bolde i luften og har lyst til borgerkontakt
- Er velformuleret mundtligt og skriftligt
Vi kan tilbyde:
Sagsbehandlende kollegaer med flere års erfaring i teams, hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsædet – med fælles ansvar for opgaveløsningen
- En grundig oplæring i at arbejde med sagsbehandling i Nexus
- En arbejdsplads der sætter borgeren i centrum
- Et spændende og meningsfyldt job med stor grad af ansvar
Løn og ansættelse:
Der indhentes referencer som del af ansættelsesprocessen.
Stillingen ønskes besat fra 1. januar 2025, med start 2. januar 2025, eller snarest derefter. Stillingen er på 32-37 timer ugentligt fordelt på 5 hverdage. Du bliver ansat efter gældende overenskomst
Hvis du har spørgsmål:
Du er meget velkommen til at kontakte en af de TR Merete Jensen mellem kl. 9-12 på tlf. 2382 1701 eller Leder Anna Kirstine Plesner Gejl på tlf. 2912 8109, mellem kl. 9-12.
Du kan læse mere om Hjælpemiddelafsnittet på Roskilde Kommunes hjemmeside.
Ved tilbud om ansættelse indhentes straffeattest.
Ansøgningsfrist den 15. november 2024 kl. 12, og samtaler forventes afholdt den 25. november 2024.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=82a03b91)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Roskilde Kommune - Hjælpemiddelafsnittet, Gl. Darupvej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142913