BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
Som sekretær hos Region Sjælland, bliver det dit ansvar at koordinere og planlægge, så alle deadlines overholdes og følge op på alle områder, så intet bliver tabt på gulvet. Du vil få en central rolle i en omskiftelig hverdag, hvor du jonglerer med mange forskellige bolde i luften. Du får en bred kontaktflade i organisationen og arbejder tæt sammen med Regionens ledelse i dagligdagen.
Dine primære opgaver vil være at understøtte en eller flere direktionsmedlemmer i alt fra mødeplanlægning til praktisk forberedelse af møder. Du vil også i tæt samarbejde med enheden stå for forberedelse og planlægning af afdelingsmøder.
Dine opgaver omfatter bl.a.
- Koordinering og styring af kalendere.
- Forberedelse af dagsordner
- Korrekturlæsning og referatskrivning
- Koordinering med udlejere
- Administrative ad hoc-opgaver
Fælles for opgaverne er, at de stiller krav til såvel selvstændig opgavevaretagelse som til at kunne skabe resultater i tæt samspil med ledelse, kolleger og samarbejdspartnere.
Om dig
Du skal være fortrolig med at håndtere store mængder henvendelser. For at lykkedes i rollen er det desuden vigtig at du er god til at planlægge og have helhedsoverblikket, så du nemt ser hvad der er behov for lige nu, og hvor du skal prioritere din tid. Region Sjælland vægter godt samarbejde og holdånd meget højt, hvorfor det er vigtigt at du er typen der bidrager til den gode stemning og kommer med et positivt mindset for dagen. Du skal desuden være god til at kommunikere og samarbejde på tværs, da jobbet kommer med en stor berøringsflade.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- er servicemindet og struktureret
- kan holde mange bolde i luften og bevare et køligt overblik
- har et godt humør og trives i en travl hverdag
- er proaktiv og tænker i løsninger
- har erfaring med at navigere i IT-systemer
Der kan være flere veje ind i stillingen og din uddannelse er ikke afgørende. Vigtigst er, at du har erfaring fra en lignende stilling og kan se dig selv arbejde med ovenstående opgaver.
Praktisk
Din arbejdsplads bliver hos Region Sjælland på adressen, Ny Østergade 7, 4000 Roskilde. Derudover skal man være forberedt på, at der kan forekomme arbejdsdage på Regionens kontor i Sorø.
Arbejdstid: 25 timer ugentligt, inden for normal kontortid.
Opstart vil være hurtigst muligt, og vikariatets varighed vil være 3 måneder.
Løn: Attraktiv løn efter kvalifikationer
Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvor efter der vil være en personlig samtale hos Region Sjælland, hvor det forventes du kan deltage.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025447