BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Roskilde Kommunes IT-service søger to medarbejdere til kommunens IT-servicedesk. Servicedesken yder hjælp og vejledning til kommunens mange brugere over telefonen, mail og personlig betjening.
For at komme i betragtning til stillingen, skal du:
- Have god flair og interesse for IT
- Kunne formulere dig ordentligt såvel mundtligt som skriftligt
- Have et godt kendskab Windows 10/11 samt Office 2016/Office 365
- Have et stort og udadvendt service-gen
- Kunne have flere bolde i luften på samme tid
Det vil være en fordel hvis du har erfaring med telefonisk support.
Du kommer til at indgå i et stærkt team, som vil give dig den fornødne oplæring i Roskilde-specifikke forhold.
Når man ikke betjener telefonen, besvarer man indkommende e-mails. Du vil også komme til at arbejde med opgaver indenfor bl.a. brugeradminstration.
Servicedesken er bemandet inden for normal arbejdstid 8:00-15:30 (torsdage til 17:00 og fredage til 14:00). Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfristen er d. 24.oktober 2023, kl. 12.00. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
Der er to stillinger, den ene ønskes besat pr. 1. december 2023, mens den anden ønskes besat pr. 1. januar 2024.
Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at skrive til it-service@roskilde.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f6d32bf6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Roskilde Kommune - Digitalisering, Køgevej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922449