BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Servicekoordinator
I samarbejde med PACCO søger vi en servicekoordinator til deres kontor i Roskilde.
PACCO arbejder med optimering af indeklima og energieffektive løsninger indenfor ventilation og køling. De har netop gennemgået et generationsskifte i ledelsen og ejerkredsen, og starter nu en offensiv udvikling af virksomheden med et nyt forretningsområde og mulige opkøb af mindre håndværksvirksomheder i branchen.
Som PACCOs nye servicekoordinator vil du være bindeleddet mellem PACCOs 20 teknikere, servicelederne og kunderne. Du vil have din daglige gang på PACCOs kontor, hvor du blive en essentiel del af teamet. Det er en nyoprettet stilling, hvor du vil få indflydelse på at forme din rolle og rammerne.
Vi forestiller os, at du deler PACCOs passion om bæredygtighed og om at være en del af den grønne omstilling. Desuden er det en fordel, du kan genkende dig selv i følgende:
• Du er proaktiv, ansvarsbevidst og selvstændig
• Du trives med at have kontakt til mange mennesker i løbet af din arbejdsdag
• Du er struktureret og detaljeorienteret
• Du er god til at bevare overblikket
• Du har solid erfaring med Office365 og gerne CRM-systemer
• Du trives i et arbejde med tempo, og kan håndtere flere opgaver samtidig
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en koordinerende eller administrativ rolle, gerne indenfor service eller teknisk support. Som PACCOs nye servicekoordinator vil du have følgende ansvarsområder:
• Daglig kontakt til kunder
• Koordinering og planlægning af teknikernes opgaver og ruter
• Udarbejdelse af tilbud
• Opfølgning på igangværende arbejde
• Bestilling af materialer
• Planlægning af fast servicearbejde
• Ajourføring i CRM-systemet, herunder oprettelse af opgaver, godkendelse af timer samt servicerapporter
Hos PACCO arbejder de bl.a. i Microbizz og Dalux. Det er ikke et krav, du har arbejdet i samme systemer, men det forventes at du har flair for IT samt lysten til at lære.
Du bliver en del af et godt team, der med højt humør og drive arbejder på at videreudvikle virksomheden væsentligt over de kommende år. I hverdagen er arbejdsglæden i højsæde, og hos PACCO er der plads til den enkelte, så alle kan udleve deres potentiale og få succes i deres arbejde.
Du får løn efter kvalifikationer, og vil blive tilbudt sundhedsforsikring og pensionsordning samt kompetenceudvikling.
Opstart er hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, og tillader os at afslutte rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du henvende dig til rekrutteringskonsulent Dea Halberg på tlf. 29812089 eller på mail dea@all-recruit.dk
Om PACCO
PACCO har mere end 40 års erfaring i løsninger til godt indeklima. De har særlig ekspertise indenfor køleteknik, ventilation, varmepumper og energioptimering. Som supplement til deres serviceaftale tilbyder de også energiscreeninger og IoT-løsninger, og er herudover eneforhandler af en række kvalitetsprodukter, der er blandt verdens bedste.
PACCO er stolte af miljøet og kulturen, som de har i virksomheden. Det er en arbejdsplads præget af godt humør og god stemning, hvor der er fokus på arbejdsglæde og udvikling - både af medarbejdere og af PACCOs ydelser. Der bliver løbende afholdt kompetencedage og sociale arrangementer med faglige indlæg.
PACCO har opgaver på hele Sjælland samt øerne. Deres tilfredse kunder, hvoraf flere har været faste kunder gennem mange år, tæller både store og små erhvervsvirksomheder, kommuner og boligselskaber.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
All Recruit, Vibeholms Alle 25, 2605 Brøndby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979312