BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde helt tæt på topledelsen og bidrage til, at arbejdsdagen hænger sammen, og at det gode samarbejde og løsninger står i centrum i en travl hverdag? Motiveres du af at koordinere dig ud af enhver kalenderudfordring og bevare overblikket trods ændringer af planer flere gange dagligt? Så er jobbet som direktionssekretær i Vurderingsstyrelsen noget for dig.
Varierende opgaver med mange snitflader
I Ledelsessekretariatet betjener vi direktionen og samarbejder med styrelsens øvrige kontorer. Som direktionssekretær vil du, sammen med dine andre kollegaer i kontoret, løse en række opgaver omkring direktionen, den øvrige koncern, samt Skatteministeriets departement.
Dine opgaver vil være varierende af både praktisk og koordinerende karakter med mange snitflader og krav til samarbejde på tværs. Vi søger dig, der synes, at det er sjovt at gå på arbejde i et miljø, hvor tingene går stærkt, og hvor der ofte er korte deadlines.
Opgaverne vil særligt omfatte:
- kalenderstyring for direktionen
- mødeforberedelse og forplejning
- skrivning af referater
- understøtte ledelsessekretariatet administrativt
- øvrig ad-hoc betjening af direktionen som mødebookninger, kopiering, korrekturlæsning, mv.
Serviceminded med fokus på løsninger og et skarpt overblik
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men du har formentlig en relevant kontoruddannelse, og det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med direktions- eller ledelsesbetjening fra et lignende job.
Vi søger en kollega, som:
- er serviceminded, løsningsorienteret og kan holde mange bolde i luften
- evner at planlægge, organisere og arbejde struktureret
- arbejder selvstændigt og følger op på opgaver
- er stærk i både mundtlig og skriftlig formidling
- har et højt humør og gå-på-mod.
Vi kan tilbyde en god arbejdsplads, hvor der er fokus på trivsel og samarbejde, og vi har en uformel omgangstone sammen i hverdagen.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 20. september 2023 kl. 12.00. Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jan Mosegaard på tlf. nr. 72 37 81 31 eller kontorchef i Ledelsessekretariatet Rasmus Hylleberg på tlf. nr. 72 37 76 33.
Der kan indgå logisk test og personanalyse ifm. en evt. anden samtale. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet reference og straffeattest.
Forventet tiltrædelsesdato 1. november 2023.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade 7 - 11, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172122&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5904877