BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med at arbejde med informationssikkerhed, eller er informationssikkerhed et område, du gerne vil specialisere dig i? Bliv en del af enheden Sikkerhed og Systemforvaltning i Vurderingsstyrelsen, hvor vi arbejder med videreudvikling og implementering af informationssikkerhed.
Vurderingsstyrelsen skal sikre, at der er pålidelige og transparente ejendomsvurderinger og korrekt ejendomsbeskatning af alle ejendomme i Danmark. Vi skal sikre, at der er en sammenhængende proces fra indhentning af data, sagsbehandling af ejendomme samt formidling af ejendomsværdi og -beskatning til den enkelte boligejer.
Du vil være med til at styrke vores allerede velfungerende arbejde med informationssikkerhed i takt med, at vores nye it-systemer udvikles.
Dine ansvarsområder og primære opgaver
- Arbejde med at oversætte og implementere ISO27001 i Vurderingsstyrelsen
- Informationssikkerhed i forhold til udviklingsarbejde omkring de nye ejendomsvurderings- og ejendomsbeskatningssystemer
- Udarbejdelse lokale politikker, kampagner og awarenessaktiviteter i organisationen
- Risikovurderinger af styrelsens forretningsprocesser og systemanvendelse
- Implementering af udvalgte SoA kontrolområder
- Vedligeholde og udvikle koncepter for beredskab (kriseberedskab og it-beredskab)
- Sekretariatsbetjening af informationssikkerhedsudvalget der har styrelsens direktør som formand
- Besvarelse af høringer, tilsyn og modenhedsmålinger fra fx departementet, Rigsrevisionen eller andre policy ansvarlige enheder
- Projektledelse og/eller projektdeltagelse
Vi glæder os til at tage imod dig i enheden, Sikkerhed og Systemforvaltning, hvor du vil opleve en god og uformel tone, hvor humor og højt humør er yderst værdsat, og selvom vi til tider har travlt, hjælper vi hinanden, løfter i flok og gør en dyd ud af, at det også skal være sjovt at gå på arbejde
Din profil
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse og måske har erfaring med informationssikkerhed. Uanset om du har erfaring med de nævnte opgaver, eller om dette er starten på din karriere, så tilpasser vi opgaverne, så det passer til din profil. Det vigtige er, at du har mod på at begå dig i en organisation, hvor der er stort fokus på it, projektledelse og forvaltningsretlige kompetencer.
Udover engagement, mod og vilje til at lære en stor organisation og et omfangsrigt systemlandskab at kende, kan det være en fordel, hvis du:
- Er analytisk stærk, og kan finde løsningerne på vanskelige problemstillinger
- Har blik for detaljerne, og kan se sammenhænge på tværs af opgaver
- Har gode samarbejdsevner og bidrager til en fælles målopfyldelse
- Har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 21. september 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mads Parby på telefonnummer 72 37 33 48.
Vi forventer at afholde samtaler løbende
Der kan indgå en logik- og personanalyse i ansættelsesprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest. Vi vil til ansættelsessamtalen gerne høre om dine tidligere projekter og resultater.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.
Tiltrædelse er 1. december 2023 eller efter aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade 7 - 11, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171943&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900860