BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at styrke din faglighed indenfor værdiansættelse af ejendomme og være med til at sikre et stærkt fagligt fundament for de nye ejendomsvurderinger? Kan du lide selvstændigt at dykke ned i emner og problemstillinger, og samtidig indgå i et teamsamarbejde med kolleger af forskellig faglig baggrund? Så læs med her.
Det er ikke gået ubemærket hen, at Vurderingsstyrelsen i de kommende år bl.a. arbejder med at udsende de nye ejendomsvurderinger og efterfølgende klagebehandling mv. Det er vores opgave at udarbejde vurderinger af alle landets 1,7 millioner ejerboliger samt 500.000 andre ejendomme. Vores mål er at gøre ejendomsvurderingerne mere retvisende og gennemskuelige for den brede befolkning.
Fordybelse i forskellige typer af opgaver
Du bliver en del af en etableret driftsenhed, som har til formål at bidrage til den daglige drift.
Vi forventer ikke, at du har faglighed inden for alle de områder vi arbejder med, men det er vigtigt for os, at du udviser engagement og er nysgerrig på området. Vi lægger vægt på et godt onboarding-forløb og en grundig oplæring, hvor du igennem tæt sparring med dine nye kolleger kan blive fortrolig med vores sager, som du får mulighed for at fordybe dig i. Som studentermedhjælper hos os får du en bred vifte af arbejdsopgaver, det kan fx være:
- foretage vurderinger af forskellige typer ejendomme
- behandle klagesager
- forvalte ændringer i BBR oplysninger
- give vejledning om processer i forbindelse med boligskattereformen
- bearbejdelse og sortering af store datamængder.
Nysgerrig, positiv og samarbejdende
Vi forestiller os, at du har en god forståelse for dele af arbejdsopgaverne, åbnet gennem relevant videregående uddannelse. Erfaring er ikke nødvendigt, men det er vigtigt, at du har lyst til at lære.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- er analytisk og struktureret
- kan lide selvstændigt at dykke ned i emner og problemstillinger, men samtidig er i stand til at indgå i et teamarbejde
- kan arbejde med flere opgaver ad gangen og bevare overblikket
- har gode samarbejdsevner og eksekveringskraft
- er positiv og trives med kollegaer med forskellig faglig baggrund
- kan stå i at arbejde i en politisk styret organisation, hvor hverdagen til tider kan være meget omskiftelig
- trives i et miljø, hvor tempoet til tider kan være højt, men hvor vi løfter i flok.
Send din ansøgning med CV og uddannelsespapirer via linket ”Søg stillingen” senest den 29. september 2023 kl. 12.
Vi indkalder til samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Arnita Larsen på telefon 72 38 88 27, med undtagelse af uge 39, hvor specialkonsulent Jean Budtz kan kontaktes på telefon 72 38 59 23.
Forud for ansættelsen indhentes der straffeattest.
Arbejdstiden fastsættes efter nærmere aftale, og der vil være fleksibilitet i eksamensperioder.
Ansættelse pr. 1. november 2023 eller snarest muligt.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade, Ny Østergade 7 - 11, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172439&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5910030