BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med løn- og personaleadministrative opgaver, og kan du se dig selv i en alsidig hverdag med en stor kontaktflade og gode muligheder for at præge din opgaveportefølje? Så tøv ikke med at søge stillingen.
Vi søger en ny kollega til RUC HR, da vores erfarne HR-medarbejder har fået et nyt job. Som HR-medarbejder kommer du til at varetage en bred vifte af løn- og personaleadministrative opgaver – herunder lønudbetalinger i SLS/HR-løn, udfærdigelse af ansættelseskontrakter, understøttelse af rekrutteringsflow, administration af ferie, sygdom og barsel, refusionsanmodninger mm. Herudover er vi i gang med at digitalisere en række personaleadministrative flows, hvor du bliver involveret i forhold til sparring og implementering.
I RUC HR er vi 21 medarbejdere, og du bliver en del af et stærkt team med ni kollegaer, som altid hjælper hinanden på tværs af arbejdsopgaver. Vi finder altid en løsning, også selvom vi ikke har prøvet det før og vigtigst af alt, så har vi det sjovt sammen og har tillid til hinandens kompetencer.
Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som fx en kontoruddannelse eller en professionsbachelor i offentlig administration.
I stillingen som HR-medarbejder vil du få et 360-graders ansvar for et institut i forhold til løn- og personaleadministrative opgaver. Det sker i samarbejde med en af vores HR-partnere og i dialog med institutsekretariatet, hvor I sammen finder de relevante løsninger. Du vil blive tilknyttet et eller flere specialområder, som fx internationale ansættelser, barsel eller sygdom. Hvilke specialområder, du bliver tilknyttet, afhænger blandt andet af din faglige profil.
Som person skal du være god til at bevare det store overblik og samtidig have blik for detaljens betydning. Det er vigtigt, at du kan arbejde struktureret og har blik for at forbedre og optimere den understøttelse, vi tilbyder vores ledere. Det er en klar fordel, hvis du har erfaring med SLS/HR-løn.
Vi lægger vægt på, at du:
- har viden om regler og rammer inden for statens område, som har betydning for at løse løn- og personaleadministrative opgaver
- har erfaring med SLS/HR-løn
- trives med deadlines og med at håndtere en bred vifte af løn- og personaleadministrative opgaver – både selvstændigt og i tæt samarbejde med kollegaer i afdelingen og med ledere og kollegaer i enhederne
- er imødekommende og dygtig til at skabe gode samarbejdsrelationer
- har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk
Hvem er vi?
RUC HR er organiseret i tre teams. Du vil blive tilknyttet vores løn- og personaleteam, der arbejder med den løbende drift af løn- og personaleopgaver. De to andre teams er vores HR-partnerteam, der er ansvarlig for den løbende sparring og opfølgning på de faste partnermøder med universitetets ledere om driften og de juridiske rammer og et organisationsteam, der varetager en række tværgående udviklingsopgaver, trivsel og arbejdsmiljø, udvalgsbetjening, koncern jura og statistik.
I RUC HR har vi et mål om, at vi vil samarbejde på tværs, være proaktive og levere brugbare løsninger til organisationen. Vi tror på, at vores indsats gør en forskel og finder, at det giver mening at understøtte universitetets samlede forskningsindsats og bidrage til indsatsen med at sende vores dimittender ud i verden med en god uddannelse i bagagen. Så udover et smil og hyggeligt samvær lægger vi vægt på høj kvalitet i opgaveløsningen og et positivt kollegialt miljø med plads til forskellighed og god trivsel.
Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder i HR Katrine Thostrup Thomsen på 2910 9933 eller katrinett@ruc.dk. 1. samtale vil blive afholdt den 23. september 2024 og 2. samtale den 26. september 2024. Vi ser gerne, at du kan tiltræde hurtigst muligt og senest 1. november 2024.
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling, det vil sige 37 timer om ugen. Ansættelse sker i henhold til organisationsaftale mellem Skatteministeriet og HK STAT.
Roskilde Universitet har flekstid og giver mulighed for op til to distancearbejdsdage om ugen, når det passer til dine opgaver. Du har derfor god mulighed for at præge din egen arbejdsdag og finde en god balance mellem arbejdsliv og fritid.
Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/
Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse
Ansøgningsfristen er 18. september 2024
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.
Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.
Roskilde Universitets fornemmeste opgave er eksperimenterende, nyskabende former for læring, forskning og problemløsning, som flytter samfundet fremad. Vi uddanner kompetente tværfaglige kandidater og skaber videnskabelige resultater af højeste kvalitet gennem åbenhed, involvering og videndeling.
Roskilde Universitet har ca. 6.500 studerende, 900 ansatte og 800 mio. kr. i årlig omsætning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105832