Studentermedhjælp til IT-Service hos RUC Digital: Er du vores nye IT-support og Servicedesk stjerne?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

IT-Service-teamet under RUC Digital søger et antal studentermedhjælpere til varetagelse af diverse opgaver i afdelingen. Som studentermedhjælp i IT Service bliver du både tilknyttet IT-Support og Servicedesk.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer

Arbejdsopgaverne i IT-support vil overordnet bestå i at hjælpe og vejlede ansatte og studerende omkring IT samt afhjælpning af akutte AV-problemer, udlån af AV-udstyr mm. Desuden løsning af indrapporterede opgaver, pasning af it-support-telefon, samt en række praktiske forefaldende opgaver. Vi forventer i den forbindelse, at du har erfaring med Windows/Mac, Office-pakken samt Microsoft Teams og kan hjælpe med at fejlfinde netværksproblemer herunder WIFI, VPN mv. Desuden forventes det at du bidrager med opdatering af videns-poster på RUC’s serviceportal.

Der kan også være opgaver af mere administrativ karakter samt støtte til receptionen ved tage imod personlige henvendelser, på telefonen, udlevere kodeord, nøgler og kort osv.

Det forventes at du er tilgængelig i perioderne august og september da studiestart lægger et stort pres på afdelingen. Vi lægger vægt på, at du;

  • Er mødestabil, og har høj grad af fleksibilitet da vi skal have vagtplanerne til at gå op.
  • Er serviceorienteret og kan holde et godt overblik samt er god til at strukturere sine opgaver.
  • Er kreativ og tænker ud ad boksen i relation til løsning af opgaver mm.
  • Trives i et teammiljø, men er ikke bange for at arbejde selvstændigt
  • Taler og skriver dansk og engelsk


Det er derudover en fordel hvis du har teknisk interesse eller har kendskab til RUC’s it-systemer. Du vil modtage en grundig oplæring i RUC’s it-systemer ligesom arbejdet vil give en erfaring og indsigt i IT-servicemanagement og processerne i en IT-afdeling.

Mere information

For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt teamleder Niels Dyrnesli på ndy@ruc.dk.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en ansættelse på 15 timer pr. uge med mulighed for stor fleksibilitet. Der er reference til teamleder Niels Dyrnesli. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og C010 - Centralorganisationen af 2010, samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og PROSA/STAT. Vi ser gerne, at du kan begynde hurtigst muligt.

Ansøgning

Søg stillingen phttps://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse/studieaktivitet


Ansøgningsfristen er fredag den 30. august 2024.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091999

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet