Studentermedhjælper med fokus på evalueringer og databehandling på RUC

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Interesserer du dig for evalueringer, tal og kvalitetssikring af undervisning og uddannelser? Har du lyst til at opbygge erfaring med at anvende SurveyXact, Excel, Power BI og datatræk/Power Query? Kan du arbejde systematisk, fokuseret og grundigt med større opgaver? Er du studerende på RUC, og har du ca. 15 timer om ugen til et studiejob, så er du måske vores nye studentermedhjælper på IKH. Ansættelse snarest muligt.

Du vil komme til at indgå i hverdagen på IKH og du vil blive forankret i Institutsekretariatets uddannelsesteam. Sammen med teamets fire medarbejdere vil du primært komme til at stå for at tilrettelægge og gennemføre evalueringer af undervisnings-, projekt- og vejledningsforløb. Aftagerne af evalueringerne er undervisere, studieledere og studienævnene på IKH. Der indgår derfor også informations- og formidlingsopgaver i form af forberedelse af evalueringer til studerende og undervisere og fremlæggelser af processer og resultater for studieledere og studienævn.

Derudover vil der være mindre rutineopgaver i forbindelse med registreringen af instituttets allokering af undervisere samt evt. bidrag til diverse ad hoc-opgaver om nøgletal.

Arbejdet vil foregå i SurveyXact, Excel, Power BI og de andre systemer vi bruger til de forskellige opgaver. Der vil være oplæring i systemerne og grundig understøttelse af arbejdet undervejs. Det er først og fremmest vigtigt, at du er systematisk og omhyggelig, og at du har interesse for at lære at arbejde i systemerne.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Arbejde med udtræk af respondenter, kursusoversigter og undervisningsplaner
  • Igangsætte og gennemføre undervisningsevalueringer i SurveyXact
  • Afrapportere fra evalueringsforløb til studienævnene
  • Bidrage med evalueringsdata til instituttets kvalitetssikringsarbejde
  • Rutineopgaver i forbindelse med registreringen af instituttets allokering af undervisere
  • Kommunikationsopgaver på intranettet
  • Journalisering og arkivering
  • Deltagelse i møder (uddannelsesteamet, studienævnet, uddannelsesudvalget) efter behov

Evalueringsopgaverne er tidsmæssigt forholdsvis koncentrerede og hindrer dig ikke i at deltage i din egen undervisning og eksamen. Arbejdet vil ske i tæt samspil med administrationens data og undervisningsallokeringsmedarbejder.

Mere information

Yderligere information om jobbet kan fås hos administrativ koordinator Søren Balsløv Fransén på balsloev@ruc.dk eller tlf. 4674 2501.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsen er tidsbegrænset og udløber efter 3 år. Den gennemsnittelige arbejdstid er maks 15 timer pr. uge. Du refererer til Sekretariatsleder Gyrd Foss.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Timelønnen er kr. 140,74.

Ansøgning

Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:

1. Motiveret ansøgning

2. CV

3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 06-10-2024.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115090

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet