Studentermedhjælpere til servicedesk og it-support på Roskilde Universitet fra Roskilde Universitet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

RUC Digital IT-Service søger et antal studentermedhjælpere til varetagelse af diverse opgaver i afdelingen. Som studentermedhjælp i IT Service bliver du både tilknyttet IT Support og Servicedesk, som er en kombination af administrations- og receptionsopgaver.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Arbejdsopgaverne i IT Support vil primært bestå i afhjælpning af akutte AV-problemer, udlån af AV-udstyr, samt at hjælpe og vejlede ansatte og studerende omkring IT. Endvidere løsning af indrapporterede opgaver, samt en række praktiske forefaldende opgaver. Vi forventer i den forbindelse, at du har erfaring med Windows/Mac og Office-pakken samt Microsoft Teams / Outlook web mail og kan fejlfinde netværks problemer herunder wi-fi og vpn.

Der vil også skulle løses en række opgaver af mere administrativ- og receptionsmæssig karakter, f.eks. skal du tage imod personlige henvendelser ved skranken og på telefonen, udlevere kodeord, nøgler og kort, håndtere de mails der kommer til RUC’s officielle mailadresse i ESDH-systemet samt dispatche og løse indrapporterede opgaver. Desuden forventes det at du bidrager med opdatering af videns poster i RUC Digital ’s vidensdatabase.

Det forventes at du er tilgængelig i perioderne august og september da studiestart lægger et stort pres på afdelingen.

Vi lægger vægt på, at du;

  • Er mødestabil, og har høj grad af fleksibilitet da vi skal have vagtplanerne til at gå op.
  • Er serviceorienteret og kan holde et godt overblik samt er god til at strukturere sine opgaver.
  • Er kreativ og tænker ud ad boksen i relation til løsning af opgaver mm.
  • Trives i et teammiljø, men er ikke bange for at arbejde selvstændigt
  • Taler og skriver dansk og engelsk


Det er derudover en fordel hvis du har teknisk interesse eller har kendskab til RUC’s it-systemer.

Du vil modtage en grundig oplæring i RUC’s it-systemer ligesom arbejdet vil give en dybere indsigt i IT-service management og processerne i en IT-afdeling.

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt teamleder Sonni Hansen på sonni@ruc.dk. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler uge 46-48.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse på mindst 8 og maks. 15 timer pr. uge med reference til teamleder Sonni Hansen. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og C010 - Centralorganisationen af 2010, samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og PROSA/STAT. Vi ser gerne, at du kan begynde hurtigst muligt.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:

1. Motiveret ansøgning

2. CV

3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 15. november 2023.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

Roskilde Universitets fornemmeste opgave er eksperimenterende, nyskabende former for læring, forskning og problemløsning, som flytter samfundet fremad. Vi uddanner kompetente tværfaglige kandidater og skaber videnskabelige resultater af højeste kvalitet gennem åbenhed, involvering og videndeling.
Roskilde Universitet har ca. 6.500 studerende, 900 ansatte og 800 mio. kr. i årlig omsætning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Roskilde Universitet, Universitetsvej, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934944

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet