BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en teknisk salgssupporter/projektkoordinator, som bliver en del af vores team på pt. 17 kollegaer i Skandinavien, du får fast base i Roskilde. Salgssupporteren/projektkoordinatoren vil spille en vigtig rolle i vores opgaver med at udføre professionelle leverancer af projekter i Danmark og Norge, samt forefaldende salgsarbejde i Danmark
Om Bruynzeel Storage Systems A/S:
"Skaber plads til en sund planet". Det er det, der inspirerer os.
Vores vision er at være verdensledende inden for pladsbesparende løsninger, der bidrager til en bæredygtig planet. I en verden, hvor plads er en knap og værdifuld ressource, hjælper vi vores kunder verden over med at bruge pladsen på den mest effektive måde. Med vores opbevaringssystemer sparer vi optimere den nødvendige plads med op til 80%. Vi er klimaneutrale i vores egen drift og reducerer vores kunders kuldioxidudledning. På den måde yder vi et væsentligt bidrag til en sundere verden. Derfor kalder vi os selv "The footprint reduction company".
Vi er markedsledere og hjælper museer, biblioteker, arkiver samt sundhedsvæsen, lagre og detailhandel med at reducere deres fodaftryk. Gennem vores egne salgskontorer og et verdensomspændende netværk af distributører er vi repræsenteret i Europa, USA, Asien og Australien. Vi er et passioneret team på 200 kolleger, 130 af os arbejder på hovedkontoret i Holland, hvor produktion og international distribution finder sted. For yderligere oplysninger: www.bruynzeel.dk
Her er et glimt af, hvad du skal lave:
Vores mål er, at styrke vores position på det skandinaviske marked, da vi ser en stor stigning i projekter med vores systemer og løsninger. Det smukke ved denne rolle er, at du har en allround service, og at du er involveret i alle faser af projektet. Du er med i salgsfasen og bidrager med gennemtænkte løsninger, som du tegner, beregner, tilbyder sammen med vores sælgere. I leveringsfasen planlægger du projektet, afgiver ordrer til fremstilling, koordinerer leverancer og montager. Du deltager i vores kunders byggemøder og sikrer, at vi lever op til de specifikationer, krav og love, der gælder for hver leverance. Det er virkelig ingen fast vej, du er på, ikke to projekter er ens.
Da vores kontor i Danmark pt består af 2 personer vil din opgave også bestå i at få en dagligdag til at fungere, altså en form blæksprutte, forfalden kontorarbejde etc., samtidig skal du også bistå vores sælger med opsøgende salg.
Din profil:
- Du er struktureret, kan lide at organisere og har styr på detaljerne
- Du har stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
- Du har både teoretisk og praktisk forståelse for konstruktion og maskinteknik
- Du har 5+ års erfaring som fx teknisk salgssupport, projektstøtte eller lignende
- Du har gode it færdigheder (Microsoft-programmer, AutoCAD, Business/CRM-systemer mv.)
- Du udstråler en holdning af ansvar, ejerskab, nysgerrighed og holdånd
- Du kan rejse og overnatte, hvis det er nødvendigt
Formelle krav:
- Du er evt. uddannet teknisk designer eller lign.
- Du kan tale og forstå dansk, forstår norsk og svensk, samt engelsk i tale og skrift.
- Du har B-kørekort
Vi tilbyder:
- Et udviklende og afvekslende job, hvor der kræves et stort personligt ansvar
- Fantastiske kollegaer
- Balance mellem arbejde og privatliv
- Markedsforhold
Lyder det som et job for dig, er du velkommen til at sende din ansøgning og CV til job@bruynzeel.dk
Vi vurderer løbende de ansøgninger, der kommer ind, så vi handler på sagen med det samme.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS A/S, Københavnsvej, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6102476