BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Roskilde Kommune Ejendomsservice søger stabil og faglig dygtig teknisk servicemedarbejder, som flyver til fuldtidsstilling med start hurtigst muligt.
Du skal søge stillingen som teknisk servicemedarbejder/flyver, hvis du har mod på en hverdag, hvor du bliver udfordret af mange forskellige ønsker og arbejdsopgaver. Du vil får en travl hverdag, da du både ville skulle være afløser ved sygdom/ferie, men også køre selvstændigt rundt og løse opgaver. Når der er brug for hjælp eller sparring til løsning af opgaverne, vil du opleve et godt samarbejde med dine kollegaer i Ejendomme/Ejendomsservice, samt med brugerne på stederne.
Ejendomsservice er en enhed på cirka 90 medarbejdere, som primær varetager driften af kommunens ejendomme.
Cirka halvdelen af medarbejderstaben har sin daglige gang på den samme faste ejendom, mens den anden halvdels arbejdsopgaver er styret af indberettet opgaver.
Som flyver er du i daglige kontakt med brugere, personale mm. Du har daglig sparring med ejendommenes tilknyttet basekoordinator, som er en mobil medarbejder med opgaver på "basens" andre ejendomme.
Kommunen er delt op i 3 distrikter, som igen er opdelt i 12 baser (områder).
Ledelsesmæssigt referer du direkte til distriktslederen, i kommunens ejendomsenhed.
Din profil:
- At du er en dygtig serviceminded medarbejder, der er er åben og imødekommende over for alle slags mennesker og opgaver.
- At du har gode samarbejdsevner, et positivt menneskesyn og er god til at rådgive og inspirere andre i en positiv retning.
- Vi forventer, at du er proaktiv, forudseende og kan arbejde selvstændigt, samt tage ejerskab for opgaverne på kommunens bygninger.
- At du har erfaringer med renholdelse af udendørsarealer og kan udfører interne flytningsopgaver.
- På It siden; at du bruger og gerne kender til systemerne Outlook, Dalux, EnergyKey og salto.
På stedet skal du bl.a. kunne:
- Overvåge og koordinere justeringen af forbruget på el, vand og varme.
- Sikre at brand- og adgangsforhold fungerer.
- At være rollemodel på affaldsområdet.
- Opretholder en pæn og renholdt ejendom.
- Udføre glatførebekæmpelse.
- Forebygge mod skybrud og pludselige opstået vandskader.
- Diverse vedligeholdelsesopgaver.
- Overtage opgaver på en bygning, uden af ændre fremgangsmåden på stedet.
Vi tilbyder dig:
- en spændende og udfordrende stilling på en arbejdsplads i rivende udvikling
- en vekslende hverdag, hvor der til tider er fart på, med gode kollegaer i godt humør
- et selvstændigt og afvekslende arbejde med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Løn og ansættelsesforhold:
Ved ansættelse i Roskilde Kommunes Ejendomme skal der foreligge straffeattest.
Der vil blive indhentet børneattest i forbindelse med ansættelsen.
Kørekort er et krav.
Du bliver ansat efter gældende overenskomst.
Din primære arbejdsplads vil være hele Roskilde Kommune.
Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker flere oplysninger eller har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte: Distriktleder Allan Sørensen på tlf. 3084 1384
Ansøgningsfrist er den 21. januar 2023 kl. 23:59. Ansættelsessamtaler vil foregå i uge 4.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b5d2f066)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Roskilde Kommune - Byggeri og Ejendomme, Rådhusbuen, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968078