BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til vores serviceteam på Campus Roskilde søger vi en ny kollega. Er du frisk på at yde service af høj kvalitet til glæde for vores studerende, kursister og medarbejdere i dagligdagen? Så skal du læse videre.
På Professionshøjskolen Absalon har vi et ønske om, at vores studerende skal være i centrum. Vores serviceteams på campusserne har et højt serviceniveau. På den måde oplever de studerende, at der på deres campus er et godt studiemiljø med plads til faglighed og sociale fællesskaber, fordi der er styr på teknikken og bygningsdriften.
Din profil
Der skal være styr på teknikken og vores bygninger. Du skal som teknisk servicemedarbejder bidrage til, at vores studerende og ansatte oplever service af høj kvalitet. Det betyder, at vi reagerer hurtigt, og at fejl bliver rettet, så hurtigt som muligt, på en venlig og imødekommende måde. Det er derfor vigtigt, at du kan genkende dig selv i følgende profil:
Du har et godt indblik i det digitale univers. Du har et godt kendskab til AV-udstyr, specifikt ScreenBeam og kan i relation til dette setup, opkoble eksterne brugere. Samtidig er du klar til at løse problemer, hvis der er noget teknisk, der driller.
Overblik i hverdagen. Det er vigtigt, at du i løsningen af dine arbejdsopgaver, har det store overblik. Du formår i situationen at træffe de rigtige beslutninger og at omsætte dem til handling.
Ansvarsbevidst og struktureret. Du er god til at planlægge og følge op på dine arbejdsopgaver. På den måde når du med præcision og omhyggelighed i mål med opgaverne, der lå foran dig, da du begyndte på din arbejdsdag.
Du har gode samarbejdsevner. Du evner at arbejde sammen med mange forskellige mennesker på tværs af faggrupper. Du har lyst til en hverdag, der rummer det brede arbejdsmarked, hvor hver kollega har forskellige baggrunde og livserfaringer med i rygsækken.
Solid service erfaring. Du har flere års erfaring med servicering af undervisnings- og mødelokaler på en uddannelsesinstitution, hvor du sørger for de optimale forhold for undervisere og studerende.
Derudover forventer vi os, at du:
- er proaktiv på opgaver og kvalitetssikring.
- taler og skriver dansk, samt behersker engelsk i tale.
Dine arbejdsopgaver
Du skal sikre god kontakt og dialog med brugerne på Campus Roskilde. Vi har en bred portefølje af opgaver, og hvis du har de rette kompetencer, vil ansvaret for en opgave helt naturligt blive uddelegeret til dig. En typisk arbejdsuge vil være præget af følgende opgaver:
Kvalitetssikring som en vigtig del af hverdagen. Du skal være med til at udføre kvalitetssikring og service på IT- og AV-udstyr, samt på vores bygninger og tekniske anlæg. Heri indgår udarbejdelse og kontrol af lovpligtig teknisk dokumentation.
Support når opgaven kræver det. En kollega kan akut få brug for din hjælp til noget teknisk udstyr der driller, midt i en undervisningssituation. Du skal derfor være indstillet på at kunne træde til og prioritere dine opgaver. Du skal også være indstillet på, at en del af dine opgaver er at klargøre og opstille lokaler, så de står klar til næste dags undervisning.
Bygningsteknisk forståelse. Du skal være med til at alle lovpligtige egenkontroller bliver gennemført og dokumenteret i FMdoc, hvilket derfor er en fordel, at du har erfaring med.
Ansvaret for Campus æstetiske udtryk i dagligdagen. Med solidt overblik kan du hver morgen sikre, at alle undervisnings- og mødelokaler fremstår med det korrekte udtryk. Du arbejder sikkert og hjemmevant i Planner.
Dine kolleger
I serviceteamet i Roskilde er vi seks medarbejdere. Vi har en uformel omgangstone, og vi går op i, at alle er ansvarsbevidste, servicemindede og engagerede. Det er både i forhold til opgaver og i forhold til samarbejdet.
Sådan ansøer du
- Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område.
- Stillingen er på 37 timer og vi ser gerne, at du kan starte den 1. august 2025.
- Ansøgning og relevante bilag sender via vores rekrutteringssystemt her eller ved at klikke på 'Søg stillingen' til højre på denne side senest den 20. juli 2025. https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/
- Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte serviceleder Ulrik Friis ulri@pha.dk eller på mobil nr. 7248 1854 mellem kl. 8.00 og 9.00 på hverdage.
- Vi afholder løbende samtaler
Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.
Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution, hvor vi med vores 13 uddannelser uddanner samfundets professionelle til både erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi er fordelt på i alt syv campus.
Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads.
Vi er 800 medarbejdere, vi har 9.000 studerende på vores grunduddannelser og vi efter- og videreuddanner 3.500 kursister hvert år.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Professionshøjskolen Absalon, Campus Roskilde, Trekroner Forskerpark, 4000 Høje-Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-07-2025; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/17431a8c-1ed5-49d5-9a08-f05160b582a9