BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Roskilde Kommune Ejendomsservice søger tre stabile og fagligt dygtige tekniske servicemedarbejdere som flyver, til fuldtidsstillinger med start hurtigst muligt.
Du skal søge stillingen som teknisk servicemedarbejder/flyver, hvis du har mod på en hverdag, hvor du bliver udfordret af mange forskellige ønsker og arbejdsopgaver. Du vil får en travl hverdag, da du både ville skulle være afløser ved sygdom/ferie, men også køre selvstændigt rundt og løse opgaver. Når der er brug for hjælp eller sparring til løsning af opgaverne, vil du opleve et godt samarbejde med dine kollegaer i Ejendomme/Ejendomsservice, samt med brugerne på stederne.
Ejendomsservice er en enhed på cirka 90 medarbejdere, som primær varetager driften af kommunens ejendomme.
Cirka halvdelen af medarbejderstaben har sin daglige gang på den samme faste ejendom, mens den anden halvdels arbejdsopgaver er styret af indberettede opgaver.
Som flyver, er du i daglige kontakt med brugere, personale mm. Du har daglig sparring med ejendommenes tilknyttede basekoordinator, som er en mobil medarbejder med opgaver på "basens" andre ejendomme.
Kommunen er delt op i 3 distrikter, som igen er opdelt i 12 baser (områder).
Du vil blive tilknyttet et af de tre diskrikter. Ledelsesmæssigt referere du direkte til én af distriktslederne i kommunens ejendomsenhed.
Din profil:
- At du er en dygtig serviceminded medarbejder, der er er åben og imødekommende over for alle slags mennesker og opgaver.
- At du har gode samarbejdsevner, et positivt menneskesyn, og er god til at rådgive og inspirere andre i en positiv retning.
- Vi forventer at du er proaktiv, forudseende og kan arbejde selvstændigt, samt tage ejerskab for opgaverne på kommunens bygninger.
- At du har erfaringer med renholdelse af udendørsarealer, og kan udfører interne flytningsopgaver.
- På It siden at du bruger, og gerne kender til systemerne Outlook, Dalux, EnergyKey og Salto.
På stedet skal du bl.a. kunne:
- Overvåge og koordinere justeringen af forbruget på el, vand og varme.
- Sikre at brand- og adgangsforhold fungerer.
- At være rollemodel på affaldsområdet.
- Opretholder en pæn og renholdt ejendom.
- Udføre glatførebekæmpelse.
- Forebygge mod skybrud, og pludselige opstået vandskader.
- Diverse vedligeholdelsesopgaver.
- Overtage opgaver på en bygning, uden af ændre fremgangsmåden på stedet.
Vi tilbyder dig:
- en spændende og udfordrende stilling, på en arbejdsplads i rivende udvikling
- en vekslende hverdag hvor der til tider er fart på, med gode kolleger i godt humør
- et selvstændigt og afvekslende arbejde, med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Løn og ansættelsesforhold:
Der vil blive indhentet straffe- og børneattest i forbindelse med ansættelsen.
Kørekort er et krav.
Du bliver ansat efter gældende overenskomst.
Din primære arbejdsplads vil være hele Roskilde Kommune.
Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker flere oplysninger eller har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte: Distriktsleder Jannich Lind på tlf. 30841133.
Ansøgningsfrist er den 17. marts 2024 kl. 23:59. Ansættelsessamtaler vil foregå i uge 12.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d387a575)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Roskilde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Roskilde Kommune - Byggeri og Ejendomme, Rådhusbuen, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001224