Bogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for bogholderi og administrative opgaver i en mellemstor Facility virksomhed i Ishøj                               – så har vi jobbet til dig.

 

Jobbet

I jobbet som bogholder kan du udfolde dine regnskabstalenter fuldt ud, samt dine administrative færdigheder. Du skal være klar på en foranderlig hverdag med et højt tempo. Det betyder også, at du skal trives ved at servicere ejere og driftsledere med de opgavefunktioner der understøtter deres hverdag, bevare overblikket og overholde dine deadlines.

 

Blive en del af et dynamisk team 

Du bliver en del af et team på 2 ejerledere, 5 driftsledere og ca. 140 medarbejdere i driften, som selvfølgelig har sin faglighed i orden, og som også vægter et godt kollegialt sammenhold højt. De går op i, at dem omkring dem har det godt. De er et team med masser af energi og har fokus på hele tiden at arbejde smartere via løbende udvikling af digitale værktøjer, der har til formål at sikre en effektiv leverance af høj kvalitet for alle deres kunder.

 

 Dine opgaver kan være:

  • Månedsafslutning, afstemning og klargøring til revisor
  • Afstemning af debitorlister og manglende bilag
  • Bogføring i E-conomic
  • Fremlæggelse af månedsresultat for ledelsen
  • Fakturering, betaling og øvrig håndtering af faktura
  • Ansvarlig for rykkerprocedure
  • Lønafstemning og indberetning i Dataløn

 

Administrative opgaver:

  • Personalehåndtering, herunder pension, sygeforsikring, Easy, A-kasse, registrering af funktionærernes ferie/FF - dage/A-dage.
  • Bestilling af kontorvarer
  • Ad hoc-opgaver.

 

Vi tilbyder:

  • Frokostordning 
  • Massage hver 14. dag
  • Sundhedsforsikring 
  • Søde kollegaer
  • Vi afholder løbende fælles arrangementer i ledergruppen

 

Du har/er:

  • Erfaring med bogføring og administrative opgaver
  • God til at kommunikere og skabe relationer med kunder og kollegaer
  • Fagligt nysgerrig og opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer.
  • Arbejder struktureret og analytisk og overholder deadlines
  • Gerne 2-5 års regnskabserfaring
  • Stor erfaring med IT, digitale værktøjer og indgående kendskab til Excel

 

Kontakt:

Power People varetager rekrutteringen og tager den første dialog, kontakt Gitte Kristensen på tlf. nr. 60 22 42 35 for oplysninger om jobbet, eller send din ansøgning samt dit CV via ”søg stillingen”.

Ansøgningsfrist: 31. marts 2024. Vi afholder løbende samtaler.

Alle henvendelser og ansøgninger behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Roskilde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Power People Midtsjælland ApS, Rabalderstræde, 4000 Roskilde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992227

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet